Вадим Красноокий: "У 1998 році ми нарешті дісталися до Західної Європи. Грали на сайкобільних фестивалях в Іспанії і Великобританії, а потім поїхали до Фінляндії. Деякі з наших нових пісень виходили на численних компіляціях в Україні, Росії, Німеччині та США, а пізніше навіть в Японії. У листопаді на CRAZY LOVE RECORDS вийшов наш другий альбом Mad In Ukraine. Він також був виданий в Україні - у вигляді компакт-диска на РОСТОК РЕКОРДЗ і у вигляді касети на ЄВРОСТАР, та в Росії - на касеті від MANCHESTER FILES.
1999 був плідним роком та приніс нові концерти і теле-ефіри на центральних українських телеканалах, а також нові подорожі за кордон - 2 фестивалі в Німеччині, один в Іспанії, клуби в Росії і Польщі..."
Вадим Красноокий : "У 97-му, ми вперше грали за межами колись «неосяжної батьківщини» - в Фінляндії, на чудовому фестивалі "My Way Rock'n'Roll Jamboree". Це була триденна рокабільна тусовка на 2500 чоловік за участю 21 групи, включаючи таких класиків жанру як : METEORS, NEKROMANTIX, RESTLESS, MATCHBOX і CRAZY CAVAN. Цей рік був не менш успішний і вдома. Ми зняли два нових відео-кліпи (на пісні Sharks і Black Cat ,які входили до другого альбому), багато миготіли на телебаченні і багато виступали. До кінця року ми були одними з 5 номінантів на звання найкращої української рок-групи за результатами теле-радіо-хіт-парадів (іншими групами були GREEN GREY, ВВ, БРАТИ КАРАМАЗОВИ і ТАБУЛА РАСА). Ще одна істотна подія 97 року - в липні у нас з'явилася перша власна сторінка в інтернеті, яку створив і довгий час вів Максим Сергієнко."
Вадим Красноокий : "У 1996 році наш дебютний альбом Psycholula вийшов на компакт-диску в Німеччині (на CRAZY LOVE) і на касеті в Києві (на WESTERN THUNDER). Стас Лісовський все менше і менше влаштовував нас як контрабасист, врешті-решт його замінив мій брат Максим Красноокий. Максу було тоді всього 14, але він був кращий з самого початку. У 96-му ми зняли свій перший відео-кліп на пісню Ghost, з першого альбому. Ця робота була дебютом і для відомого тепер в Україні кліп-мейкера Володимира Якименка. У зв'язку з виходом цього відео було організовано презентацію для журналістів, і це був, наскільки мені відомо, перший випадок "презентації кліпу" в історії українського шоу-бізнесу. В тому ж році ми вперше виступали в Росії, в Санкт-Петербурзі, на фестивалі, організованому MEANTRAITORS. Надалі, ми неодноразово грали в Москві, а одного разу навіть у Воронежі, але Пітер залишався для нас особливим місцем, свого роду рок-н-рольною Меккою, в яку ми намагалися здійснювати регулярні концертні паломництва. ))Тамтешній лейбл MANCHESTER FILES навіть видав в 1997 році на касеті запис одного з наших перших пітерських виступів (Chernobilly Attack)."
Вадим Красноокий? : "У 1995 році був виданий касетний міні-альбом Mad Heads Boogie, тираж якого був близько 200 штук і розійшовся за 2 тижні. На той час ми вже могли самостійно зібрати зал на кшталт київського клубу «Барви», ми також стали з'являтися на різних теле- і радіо-каналах, в газетах і журналах, залучаючи нових слухачів і надихаючи нові групи. Нас стали запрошувати в інші українські міста, так ми розпочали наше нескінченне гастрольне життя."
Буде круто, бо за надзвичайну атмосферу позитиву і оптимізму відповідаємо ми…
Влаштуємо повний відрив, шалені танці і спільні співи. А ще буде море, гра на гітарі на барній стійці, серйозні розмови про молоду кров української нації, вдячне «Слава Україні! Героям слава!», адресоване всім українським воїнам-захисникам!
Вадим Красноокий : "У 1993 році у нас почалися серйозні зміни в складі. Це було суттєвим уповільненням розвитку для групи, яка вже встигла в якійсь мірі зарекомендувати себе на рок-сцені Києва. Рома Шаркевич пішов, і нам довелося довго і болісно шукати нового барабанщика. Після ряду проб і прослуховувань ми зупинилися на Євгенові Медведі, який загалом теж був далекий від того, в чому група мала потребу. Влітку "Сталік" (Вова Сталінський) повідомив мені, що він збирається одружитися зі своєю німецькою подругою і до зими планує перебратися на постійне проживання до Німеччини, що означало тепер і необхідність пошуку нового контрабасиста. А вірніше сказати, нам потрібно було шукати людину, яка би захотіла вчитися грати на контрабасі - рок-н-рольних контрабасистів в місті просто не було. На заміну "Сталіку" був запрошений Станіслав Лісовський. Загалом, група була надовго паралізована - ми дали менше 10 виступів за півтора роки. Правда, я продовжував писати нові пісні...
Влітку 1994 року за наші барабани нарешті сів (а точніше - став, він кілька років грав навстоячки) Богдан Очеретяний. Справи пішли куди краще. Бобу було 16 років, він грав добре і дуже стильно, та до того ж був сповнений ентузіазму. Ми стали часто виступати, одного разу навіть розігрівали "КРЕМАТОРІЙ", з'являлися на численних в той час київських рок-фестивалях, пізніше в нічних клубах. Ми стали записувати велику кількість демонстраційних касет і бомбити ними всі відомі нам європейські рекордингові компанії, що спеціалізувалися на музиці рокабілі і сайкобілі. Одна з них, німецька CRAZY LOVE RECORDS, в результаті випустила наш дебютний альбом. Для повноти картини не можна не згадати Іванну Довженко, яка взяла на себе менеджмент групи і відігравала значну роль в нашому розвитку протягом наступних 3 років (після чого ми займалися менеджментом самостійно)."
Вадим Красноокий : "Протягом 1992 року ми грали скрізь, де могли. Взимку розважали знайомих панків в підвалі, де вони тусувалися. Влітку влаштовували тусовки для друзів і знайомих на даху 20-поверхового будинку, а закінчили рік на сцені новонародженого рок-фестивалю "Музика в Стилі КІН", в компанії з кращими андеграундними колективами міста і знаменитими панками АУ з Пітера.
Ми також вперше виїхали за межі Києва - в Харків, де мали задоволення розділити сцену з іншою рокабільною бандою - SHAKIN 'GUTS. Наш тодішній репертуар був мікс з власних пісень, рок-н-рольної класики, а також з деяких речей сучасних нео / сайко груп. Ми постійно робили демонстраційні записи на репетиціях. А репетирували ми двічі на тиждень вдома у мене або у Роми, чим регулярно "радували" сусідів, особливо найнервовіших (природно, ми жили в звичайних багатоповерхівках).
До кінця 92 року у нас з'явився перший студійний запис. У напівпідпільній студії Київського національного лінгвістичного університу, ми записали 6 пісень, які одразу відправилися в Англію, на єдину адресу рокабільної рекордингової компанії, яка у нас була - на NERVOUS RECORDS. Наші записи їм сподобалися, і нам запропонували перезаписати 2 наші пісні в більш професійній студії для збірки панку і сайкобілі, яка через рік вийшла у світ."
Грудень 1991 року. Студент зварювального факультету Київського політехнічного інституту Вадим Красноокий створив першу в Україні групу, котра грає в стилі нео-рокабіллі, або сайкобілі.
Сьогодні, свій день народження святкує почесний "дух" нашої родини, Вадим Нікітан. Брате, бажаємо тобі тільки чистого звучання, завжди бути в культурних хроніках, всього тобі в долі від «до» до «сі», та повних кишень!!!З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Друзі-музиканти, увага! Віддамо в хороші руки чумовий апарат FENDER Super Sonic Twin - 100 Вт ламповий гітарний комбопідсилювач. Кому цікаво, пишіть особисто - https://vk.com/id76440430 Вадим Красноокий.
Гітарний апарат преміум класу, флагман лінійки FENDER.
Модель Super Sonic Twin прийшла на зміну більш широко відомій Twin Amp. Має всі достоїнтсва попередниці: повністю лампові 100 Вт знаменитого фендерівського звучання (із переключенням на клубний режим 25 Вт), 2 канали (чистий і драйв), педаль foot-switch для їх перемикання.
Разом з тим, Super Sonic Twin має суттєві вдосконалення! Чистий канал по суті має 2 версії - звичайний clean і знаменитий Fender Bassman. А канал драйву має дві ручки Gain, комбінація яких дає дуже широкий спектр різноманітних перегрузів. До того ж, ця модель має вбудований фендерівський ревербератор і автоматичний контроль стану ламп.
Підсилювач у гарному стані, оскільки використовувався переважно для студійних записів і репетицій. Нещодавно проведена заміна ламп, звучить як новий.
В комплекті пропоную жорсткий футляр на колесах, який надійно захищає в гастрольних подорожах і дуже зручний в якості підставки.
В Україну таких апаратів була завезена обмежена кількість, а нещодавно Fender припинив виробництво цієї моделі. Тож перед вами колекційний раритет. Не зволікайте!;)